1516
چه زن خوبی داره، برا تولدش واسش گوشی خرید..
کولو میگم :))
اینترنتی خریدم، دیروز، روز تولدش رسید دستم ^^
5شنبه هم برنامه سوپرایز داشتیم، ناهار قرمه سبزی درست کرده بودم :)) صبح پاشدیم شال و کلاه کردیم منو رسوند سرکار و منم از همونجا اسنپ گرفتم رفتم کیک و بادکنک خریدم و اومدم خونه
نمیدونست مرخصی گرفتم، ظهرا بعد از ساعت کاریش میاد پیش من، اون روز مجبور شدم بگم سر ضبطم و کارم طول میکشه =)) فرستادمش خونه.
برف شادی رو پشت در قایم کرده بودم و با فرفری هماهنگ کرده بودیم. منم وسط خونه کیک به دست وایساده بودم و به محض ورودشون اهنگ پلی کردم و برف شادی تو سرش خالی شد ^^
دیروزم کادوشو دادم، خوشحالم.