تو ایران اینطوریه که آیفونو میزنی برمیداره میگه کیه ؟ میگی منم، درو باز میکنن :| :)))
بعد من هربار که آیفونو میزنم اسممو میگم. این چن روز هربار مامانم ایفونو برداشته، کول بهش گفته غنچس :))))
~~~~~~~
دیشب رفته بودیم بازار، از یه مدل لباس 7 رنگشو برداشتم :)) کول کارت کشید رفت بیرون، باز برگشتیم همون مغازه از یه مدل لباس دیگه خوشم اومده بود، مکالممون :
من+ واییی این رنگیشو میخوام 🥹
اون - خب برش دار.
+ ولی این رنگش قشنگتره 🥹
- خب اینو بردار.
+ اگه برم خونه بفهمم اون یکیو بیشتر دوس داشتم چی 🥹
- خب جفتشو بردار.
+ از اون مدلم سفیدشو میخوام 🥹
- اونم بردار.
بعد فروشنده عه گف الهیییی چه شوهر خوبییی دارییی :))))
اما خب در واقعیت : خسته بود، زیادی راه رفته بود، حوصلش سر رفته بود، کارت خودم بود :دی
~~~~~~~
حین نگرانی های جور کردن اجاره و رهن خونه، افزایش حقوق داشتم و خیلی رقیقم عصن 🙁