1514
امروز همه چیو دارم چند برابر تجربه میکنم
همه حسام شدتش زیاد شده،
کیبورد گوشیم باز نمیشه دلم میخواد مشت بکوبم تو صفحه.
هوش مصنوعی نمیفهمه چی میگم دلم میخاد مانیتورو پرت کنم تو دیوار.
این دخترهی پیک می ِ ادایی داره یه سره زرزر میکنه دلم میخواد داد بزنم خفه شووووو چقدددددد حرففففف میزنی.
این پسره بوگندوی خرف میگه نور چراغ مطالعتو تنظیم کن من دارم اذیت میشم دوست داشتم داد بزنم چقد ادا داری شد ی بار مث بچه ادم بشینی سرکارت ؟ ولی فقط محکم گردن چراغو گرفتم و خاموشش کردم.
20 روزه حقوق نگرفتم و دلم میخواد حسابدارمونو ببینم داد بزنم بتمرگ پشت میزت پولامونو بده.
مرتیکه نحس از در اومد تو با مشت کوبید به دیوار کاذب کنار در، صداش بلند و وحشتناک بود. دلم میخواست داد بزنم روانییییییی.
دیشب حرصی شدم و تو صدم ثانیه دلم میخواست چاقو اشپزخونه رو برمیداشتم و تو صدم ثانیه گلومو میبریدم تموم میشد راحت میشدم.
پی ام اس هم نیستم. نمیدونم این حجم از خشم چیه درونم امروز..