دیروز جلسه اول یوگا بود، برخلاف توقعم، هم تعدادمون کم بود هم مامانایی که بودن خیلی رندم بودن 🙄

من توقع داشتم یه دختر 27 ساله که هفته 24 بارداریشه و نینیش پسره اونجا باشه باهم دوست شیم بچه‌هامون باهم دوست شن. اما از 19 هفته بودن تاااا 37 هفته و نیم که هرلحظه ممکن بود زایمان کنه🤣

درکل خوب بود دوسش داشتم، احتمالن تا آخر عمرم ادامش بدم 😍

+ دیشب خواب میدیدم به دنیا اومده و بلد نبودم باهاش کار کنم 😭 چقد استرس کشیدم.

+ هم گوجه و هم دخترخاله کول که دوقلو باردار بود، زایمان کردن و راحت شدن، برای من زمان انگار نمیگذره :') نه که سخت بگذره ها. ولی دلم پلن پست 1701 رو میخواد 😂

+ آقا پسرمون 🩵