1727
فردا عقدی داداشمه و خانوادمون یه چُسه بزرگتر شد :')
تو خواستگاری اولشون 8 ماهم بود و تو خواستگاری دوم مهبد 40 روزش بود :))))
یه فرصت برا تحقیق و فکر کردن خواستن، من زاییدم همون حین :)))))
+ برای 40 روزگیش بردمش آتلیه و عکساشو خیلی دوس دارم نانا شده ![]()
![]()
+ رژیم شیردهی گرفتم و بعد از مراسم (شهرستانه) میرم باشگاه ثبت نام میکنم.
+ هوا خیلیی قشنگه و چند روزه بارون میاد و امروز و آخر هفته قراره برفی باشه ![]()
+ با وجود بچه داری، خونه داری، تسک های روزانه کاریم، سریال دیدن و کتاب خوندن، حوصلم تو خونه سر میره و غروب جمعهم :(
+ حس میکنم تا آخر ماه سشوارمون بسوزه :)) صداهای سفید داخل گوشی اونقدری روش اثر نداره که آروم شه
+ [ چهارشنبه بیست و ششم آذر ۱۴۰۴ ] [ 11:38 ] [ ]
|