1622
از مامانم اصرار که کول زنگ بزنه از چنگیزخان مغول خدافظی کنه، از من انکار که همچین آدمی نمیشناسم.
#شوهرخواهرم.
من که میدونم اینا همش حرفای خواهرمه تو دهن مامانم.
ما دو ساله مشهدیم اینا یه زنگ نزدن ببینن ما دوتا بچه یتیم چیزی لازم نداریم تو شهر غریب؟ کمک نمیخوایم؟ زنده ایم؟
+ چون سنمون کمتره همیشه همه صله رحم و پروستاتا رو ما باید به جا بیاریم 🥴 بیه 👍
+ [ دوشنبه بیست و نهم بهمن ۱۴۰۳ ] [ 23:48 ] [ ]
|