1615
تو دیتمون با مریم یه کلمهای رو توی صحبتام استفاده کردم که براش جالب بود و نشنیده بود :)))
ما خراسانیا وقتی میخوایم درمورد مکانِ مشخصی صحبت کنیم میگیم مثلا "جای ما" :))))
مث که بقیه استانها میگن "پیش ما" :))
با هسته صحبت میکردم و میگفت برای اونم عجیب بوده وقتی بهش میگفتم.
شما اصطلاحات یا کلماتی هست که توی لهجتون داشته باشین و بقیه جاها مرسوم نباشه؟
+ [ یکشنبه بیست و هشتم بهمن ۱۴۰۳ ] [ 21:13 ] [ ]
|