تو دیتمون با مریم یه کلمه‌ای رو توی صحبتام استفاده کردم که براش جالب بود و نشنیده بود :)))

ما خراسانیا وقتی میخوایم درمورد مکانِ مشخصی صحبت کنیم میگیم مثلا "جای ما" :))))

مث که بقیه استان‌ها میگن "پیش ما" :))

با هسته صحبت می‌کردم و می‌گفت برای اونم عجیب بوده وقتی بهش میگفتم.

شما اصطلاحات یا کلماتی هست که توی لهجتون داشته باشین و بقیه جاها مرسوم نباشه؟