هفته پیش یه سوال از حکیم پرسیدم بعد جوابشو خودم فهمیدم و اعلام کردم.

بهم گف "بعضی وقتا مغزتو درمیاری میذاری تو یخچال"

چت جی‌پی‌تی میگه بهش بگو "حداقل من یه مغز دارم که جاشو تغییر بدم، تو چی؟" 😂😭 خیلی دیره