1598
ساعت 2 شد.
تازه زیر گازو خاموش کردیم. اولین باره تا این موقع شب بخاطر ناهار فردا بیداریم.
چن وقت پیش هم ساعت 6 صبح پاشدم ظرفا رو شستم و ناهار اون روزو درست کردم. تجربه جدید و جالبی بود. ولی تکرار نمیشه چون من بندهی خوابم :))
+ [ یکشنبه بیست و یکم بهمن ۱۴۰۳ ] [ 2:14 ] [ ]
|