1595
درخصوص PMS هام که در جریانین چه حالی میشم.
از قضا پست قبل مربوط به همین دورانه.
امروز دیگه نیستم، با دل درد و کمردرد و کیسه آبگرم و چایی نبات نشستم رو صندلیم سرکارم و کار نمیکنم.
پیام "دیگه نمیام" هم تنظیم کردم تو تلگرام امشب ارسال شه خودش ( Thanks to Pavel )
ولی بازم دستام میلرزه
+ [ شنبه بیستم بهمن ۱۴۰۳ ] [ 11:0 ] [ ]
|