درخصوص PMS هام که در جریانین چه حالی میشم.

از قضا پست قبل مربوط به همین دورانه.

امروز دیگه نیستم، با دل درد و کمردرد و کیسه آبگرم و چایی نبات نشستم رو صندلیم سرکارم و کار نمیکنم.

پیام "دیگه نمیام" هم تنظیم کردم تو تلگرام امشب ارسال شه خودش ( Thanks to Pavel )

ولی بازم دستام میلرزه