1594
ایموجی ای که حالمو توصیف کنه نداریم.
تو شکمم انگار دارن کشک میسابن :(
استرس و اضطراب غیرقابل توصیف و خارج از درک همه، به معنای واقعی کلمه از پا درم میاره. نمیتونم سرپا باشم زانوهام سست میشه، کل حسام جمع میشه تو گلوم و حالت تهوع و معده درد میگیرم.
متن پیام "دیگه نمیام" و نوشتم. کپی کردم، تو صفحه چتش پیست کردم ؛ اما موقع فشار دادن دکمه ارسال انگار 20 نفر از پشت دستامو گرفتن و محکم میکشن :(
با جملههای "مگه چی میخواد بشه"، "کار خلاف شرع ک نمیکنی"، "انقد سخت نگیر بفرس بره"، "گوه خورده چیزی بگه، بهش پیام بده" و امثالهم آروم نمیگیرم. دو روزه دارم میشنوم و حالم بده.
+ [ جمعه نوزدهم بهمن ۱۴۰۳ ] [ 20:46 ] [ ]
|