ایموجی ای که حالمو توصیف کنه نداریم.

تو شکمم انگار دارن کشک میسابن :(

استرس و اضطراب غیرقابل توصیف و خارج از درک همه، به معنای واقعی کلمه از پا درم میاره. نمی‌تونم سرپا باشم زانوهام سست میشه، کل حسام جمع میشه تو گلوم و حالت تهوع و معده درد می‌گیرم.

متن پیام "دیگه نمیام" و نوشتم. کپی کردم، تو صفحه چتش پیست کردم ؛ اما موقع فشار دادن دکمه ارسال انگار 20 نفر از پشت دستامو گرفتن و محکم میکشن :(

با جمله‌های "مگه چی میخواد بشه"، "کار خلاف شرع ک نمیکنی"، "انقد سخت نگیر بفرس بره"، "گوه خورده چیزی بگه، بهش پیام بده" و امثالهم آروم نمیگیرم. دو روزه دارم میشنوم و حالم بده.