متن نامه استعفامو نوشتم و فقط منتظرم کول از آموزشی برگرده که ببرم بذارم رو میز رعیسمون.

پارسال به خودم میگفتم (کلیک و کلیک)

اما جیگر درومدن از اینجا رو نداشتم. میمونم سالگرد دومم دربیام.

فقط 4 ماه تحمل کن غنچه