1547
+ [ چهارشنبه بیست و ششم دی ۱۴۰۳ ] [ 14:35 ] [ ]
|
متن نامه استعفامو نوشتم و فقط منتظرم کول از آموزشی برگرده که ببرم بذارم رو میز رعیسمون.
پارسال به خودم میگفتم (کلیک و کلیک)
اما جیگر درومدن از اینجا رو نداشتم. میمونم سالگرد دومم دربیام.
فقط 4 ماه تحمل کن غنچه ![]()