همکارا باز شروع کردن درمورد اینکه "پلتفرم چقد خوب بوده چطور خوشت نیومده؟ ما 2 ساعت فقط نشستیم راجع بهش حرف زدیم"
شاید من از حرف زدن خوشم نمیاد، با من حرف نزن ¬_¬