صبح یه پست توی اینستا با محتوای آدمای اوتیسمی دیدم،

بعد متوجه شدم عه چقد من! رفتم سرچ کردم بقیه علائمشم ببینم دارم یا چی. به همین راحتی با چهارتا تعمیم و تشبیه، به خودم برچسب مریض میزنم.

تموم پادکستایی که گوش میدم درمورد درد و رنج و مشکلاتیه که کشیدم و تو تموم لحظه هایی که درموردشون صحبت میشه بودم.

ولی هیچوقت هیچ پادکستی نشنیدم که درمورد داشته ها و دستاوردام صحبت کنه.

من الان حتا میدونم خانوادم، مامانم، بابام از بچگی تا همین امروز چه ظلمی از روی نادونی در حق من کردن، ولی نمیتونم تمرکزمو بذارم روی اون لحظه هایی که باعث شد احساس ِ دوست داشته شدن و حمایت شدن کنم.

دیگه کم کم دارم اعتماد و عزت نفسمو از دست میدم. امروز به یکی از همکارام که میگف بیا بریم ازت عکس بگیرم گفتم نه من زشتم :')

آیا شما پست، پادکست، فیلم، کتابی، چیزی میشناسین که تمرکزش رو نقاط قوت شخصیت و زندگیت باشه و بهم معرفی کنین؟