دیشب رفته بودیم اتاق فرار، مرحله های آخرش اکتورش اومد منو برد تو یک اتاق دیگه زندونی کرد =))) برای باز کردن در باید معما حل می‌کردن تا قفلا باز شه.

فرفری و دخترخاله‌ش میگفتن "تو رو که بردن کول داشت سکته می‌کرد بتونه درو باز کنه" 🥹

+ خیلیییییی تجربه خوبی بود خیلی خوشمون اومد. اگه توی مشهد برای اولین بار خواستین برین اتاق فرار، نفرت رو پیشنهاد می‌کنم :))