1469
دیشب رفته بودیم اتاق فرار، مرحله های آخرش اکتورش اومد منو برد تو یک اتاق دیگه زندونی کرد =))) برای باز کردن در باید معما حل میکردن تا قفلا باز شه.
فرفری و دخترخالهش میگفتن "تو رو که بردن کول داشت سکته میکرد بتونه درو باز کنه" 🥹
+ خیلیییییی تجربه خوبی بود خیلی خوشمون اومد. اگه توی مشهد برای اولین بار خواستین برین اتاق فرار، نفرت رو پیشنهاد میکنم :))
+ [ شنبه چهاردهم بهمن ۱۴۰۲ ] [ 11:57 ] [ ]
|