حاضرم حتا تو ساعت کاری گردو بشکنم ولی کار نکنم .

بعد وقتی میرم خونه شدیدا دلم میخواد کار کنم اما خستم و کاری نمیکنم :|

همش با خودم میگم خب تو که لذت نمیبری بیا بیرون ، بعد خودم جواب میدم که خجالت بکش تاحالا تو عمرت قد یکسال یه جا کار نکردی .هی ب بهونه های مختلف اومدی بیرون!

البتهههههه که همیشه حق داشتم(کلیک و کلیک)، اما این یکی کارم صرفن برام جذاب نیست.

همکارایی که مورد علاقم بودن دارن استعفا میدن و به زودی قراره برن و تمام حس و حالم اینه که اگه تمرکزمو بذارم روی پیج اینستام زودتر به نتیجه دلخواهم میرسم . اما ترس از اینکه نشه و وقتش نیست و مجبورم به کار کارمندی، نگهم داشته سرکار.

من برم زود کارا رو برسونم بشینم سر کارای خودم..