1463
دیشب فرفری اومد خونمون، گف پاشین بریم بیرون خونه نمونیم.
طی یه حرکت انتحاری از اسنپ چندتااااا ساندویچ گرفتیم، تا آخرشب تو خیابونا میچرخیدیم دنبال این زبالهگردا که بهشون غذا بدیم :')
قرار شد سری بعد خودمون غذا درست کنیم که تعداد بیشتری رو پوشش بده
شبمون خیلی گشنگ شد.
پروژه رو گسترش دادیم :)))
+ [ شنبه بیست و پنجم آذر ۱۴۰۲ ] [ 9:32 ] [ ]
|