1462

امروز تو طبیعت با تغذیه این دوتا بَشهی منه گذشت ![]()
یه دوستی دارم که بیاین به اسم "گشنه" بشناسینش، متاسفانه یا خوشبختانه نزدیکترین دوستم شده و به لحاظ شخصیتی و سنی کلی تفاوت داریم. اما باهم میسازیم ^^
دلیل اسمشم اینه که همیشه گرسنهست و همیشه تو کافه رستورانا داره غذا میخوره، حتا با وجود اینکه موجودی حسابش کفاف کل ماهش رو نمیده :/
اون برونگراست و شلوغ و پرسروصدا، من درونگرا و ساکت و گوشهگیر.
امروز به اصرار اون، با کول پاشدیم بساط جمع کردیم و 3تایی رفتیم طبیعت اطراف مشهد پیکنیک. قشنگ بود ![]()
+ [ جمعه هفدهم آذر ۱۴۰۲ ] [ 21:7 ] [ ]
|