تعرفه ها رو نگاه می‌کردم،

من روزی 8 ساعت کار می‌کنم، صبحا از 6 و نیم بیدار میشم و از 8 صبح کارمو شروع می‌کنم و 5 عصر می‌رسم خونه و ناهار می‌خوریم.

داشتم حساب می‌کردم، اگه همین حجم کاریمو که سرکار انجام می‌دم، توی خونه به صورت فری‌لنسری کار می‌کردم، اخر ماه درامدم بین 2.5 تا 15 برابر بیشتر از حقوقم اینجاس