1401
خیلی تجربه ندارم اماااا
بین همههه فست فودایی که رفتم و ساندویچ همبرگر و قارچ و پنیرشونو خوردم،
هنوز هیچکدوم به "فستفود خوشمزه" خیابون راهنمایی نمیرسه. حتا شعبه وکیل ابادشون هم به خوشمزگی شعبه راهنمایی درست نمیکنه.
اگه مشهد اومدین برین رویال برگر بخورین من ضمانت میکنم :')
+ [ پنجشنبه هشتم تیر ۱۴۰۲ ] [ 13:16 ] [ ]
|