خیلی تجربه ندارم اماااا

بین همههه فست فودایی که رفتم و ساندویچ همبرگر و قارچ و پنیرشونو خوردم،

هنوز هیچکدوم به "فست‌فود خوشمزه" خیابون راهنمایی نمیرسه. حتا شعبه وکیل ابادشون هم به خوشمزگی شعبه راهنمایی درست نمیکنه.

اگه مشهد اومدین برین رویال برگر بخورین من ضمانت میکنم :')