آقا

من خیلی بابت خونه‌ی پیش رومون ذوق مرگم 🥹

هیشکی ذره ای به چپش نیست و منم جلو بقیه بیان نمی‌کنم، ولی دل تو دلم نیس 15 برج شه بریم دیواراشو رنگ کنیم، نقاشی بکشیم، وسایلشو بچینیم، مهمون دعوت کنیم، فیلم ببینیم، غذا درست کنیم، صبح زود بریم سرکار، عصر برگردیم، درس بخونیم، بریم بیرون دور بزنیم، خرید کنیم و.. 🫠

البته وام ازدواجو ندادن بهمون و نتونستیم وسایل رو بخریم و این پروسه‌ای که گفتم چندین ماه طول می‌کشه، اما خب همون طور خشک و خالی می‌ریم زندگی کنیم تا جور شه🥲🥲

اوکی بای.