1396
برادر کوچیکه کول 8 سالشه ،
میگه کاش هرسال 30 روز بود زودتر بزرگ میشدم،
گفتیم میخوای بزرگ شی که چی بشه؟
میگه ینی همش کوچیک بمونم کتک بخورم؟ 😐😂
الان کل خانوادش بسیح شدن برن با خانواده دوست و رفیقاش صحبت کنن بچه رو کتک نزنن 🤣
+ [ پنجشنبه یکم تیر ۱۴۰۲ ] [ 21:50 ] [ ]
|