بریک نیوز :

سرکار، یکی از همکارا به اون یکی همکار می‌گفت "این انقد ساکته نمیدونم چجوری مخ پسر مردمو زده" 😂

از دشویی اومدم بیرون، دوتا از دخترا وسط لابی همو بغل کرده بودن، منو دیدن گفتن اسمت چیه؟ انقد صدات درنمیاد هنوز هیشکی نمیشناستت :)))

تو اتاقمون دوتا پسر هستن، در نظر بگیرید "واو" و "ژه" ، دیروز ژه تنها گیرم آورده بود می‌گفت با هیچکدوم ازین 3 تا صمیمی نشو، دنبال حاشیه نرو، امروز واو میگفت حواست به این سه نفر باشه :))

کلیم برا پیشرفت کردن و جلوتر رفتن بهم انگیزه و انرژی دادن.

ولی گلبرگام! نصف یک ماه گذشت که من کار میکنم اینجا :/