1386
بریک نیوز :
سرکار، یکی از همکارا به اون یکی همکار میگفت "این انقد ساکته نمیدونم چجوری مخ پسر مردمو زده" 😂
از دشویی اومدم بیرون، دوتا از دخترا وسط لابی همو بغل کرده بودن، منو دیدن گفتن اسمت چیه؟ انقد صدات درنمیاد هنوز هیشکی نمیشناستت :)))
تو اتاقمون دوتا پسر هستن، در نظر بگیرید "واو" و "ژه" ، دیروز ژه تنها گیرم آورده بود میگفت با هیچکدوم ازین 3 تا صمیمی نشو، دنبال حاشیه نرو، امروز واو میگفت حواست به این سه نفر باشه :))
کلیم برا پیشرفت کردن و جلوتر رفتن بهم انگیزه و انرژی دادن.
ولی گلبرگام! نصف یک ماه گذشت که من کار میکنم اینجا :/
+ [ سه شنبه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۲ ] [ 17:42 ] [ ]
|