1384
توی خراسان ما به پرنده قُمری(یاکریم) میگیم موسی تقی :)))
در اصل هم "موسی کو تقی" عه ولی خلاصش میکنیم.
همین الان که داشتم پست قبلی رو مینوشتم یه احمقش نشست وسط خیابون و بقیه مسیرو پیاده روی کرد، ماشین از فاصله 30 سانتی متریش رد شد :|
+ [ دوشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۲ ] [ 16:30 ] [ ]
|